ВАКАНСІЯ в магазині #NotBasement!

Надія і Катерина шукають колегу, яка зазвичай робила домашку в той день, коли її задавали, а не на світанку перед дедлайном. Яка не любить психози, істерики, форсмажори та іспанський сором, проте цінує лад, гармонію, системність, старі добрі брейн-шторми, глибокий смол-ток та рок-н-ролл.
Що робити: допомагати гостям обирати речі наживо, давати поради телефоном і листуванням, підтримувати наш музей брендів в робочому стані, приймати замовлення на сайті, займатися парфумерною самоосвітою і тому подібне. Дедлайн для подачі заявок 19 серпня.
Наш магазин шукає шоумена-товарознавця!
Надія і Катерина запрошують долучитися до нас колегу, яка зазвичай робила домашку в той день, коли її задавали, а не на світанку перед дедлайном. Яка не любить психози, істерики, форсмажори та іспанський сором, проте цінує лад, гармонію, системність, старі добрі брейн-шторми, глибокий смол-ток та рок-н-ролл.
Що робити: допомагати гостям обирати речі наживо, давати поради телефоном і листуванням, підтримувати наш музей брендів в робочому стані, приймати замовлення на сайті, займатися парфумерною самоосвітою і тому подібне.
Розкішні навички клієнт-сервісу — наша мрія, також розглянемо кандидатів із непересічною харизмою, які лише починають професійний шлях в рітейлі.
ЦЕ ЧАСТКОВА ЗАЙНЯТІСТЬ ВІД 8 ДО 27 ГОДИН НА ТИЖДЕНЬ.
Наша вакансія зацікавить того, хто вже десь працює, навчається чи волонтерить і має 2-3 вільних дні на тиждень. Субота й неділя — робочі дні, 1 із них дістанеться вам.
Графік роботи: 2 чи 3 дні на тиждень, 11:00-20:00
Адреса, де ми з вами працюватимо: Київ, Костянтинівська, 75.
Що у нас є: суперкомфортне робоче місце, класні клієнти, досвідчені колеги, цікаві артефакти.
Бажаний список компетенцій та обов’язків:
- Робота з клієнтами в магазині в якості продавця, консультанта, стиліста
- Оформлення покупок, розрахунки денних продажів, проведення покупок через програмне РРО
- Моніторинг цифрової комунікації, відповіді на запити клієнтів у соцмережах та поштою
- Базова робота з адмінкою сайту, облік проданих товарів
- Прийом замовлень на сайті та відправка
- Регулярне і планомірне вивчення асортименту магазину і подробиць про товари – концептуальних та технічних
- Мерчендайзінг, аранжування товарів у залі
- Підтримка товарного вигляду одягу та окулярів
- Прийом нових товарів, облік та переоблік
- Прасування та дрібний ремонт одягу
- Участь в організації фотозйомок, робота стиліста
- Спорадична участь у фотосесіях в якості моделі (за бажанням)
- Помірковані офісменеджерські функції – отримання документів, замовлення води та кави
Оплата: базова щомісячна ставка плюс комісія 5% від продажу, яка сплачується щоденно.
Ставка залежить від компетенцій та досвіду.
Якщо маєте час та натхнення, з вас міні-твір на тему «Чому мені до вас треба», а трохи згодом — три референси від ваших колишніх босів, бабусі чи сусідів, які зможуть дати вам чесну характеристику. У відповідь надішлемо детальні умови та кілька цікавих тестових питань.
Надсилайте ваші заявки електронною поштою або в інстаграм.
Дякуємо за увагу!